вул. Хрещатик, 16, м.Київ, 01001

Опитування

Чи вважаєте Ви обгрунтованими тарифи на житлово-комунальні послуги для населення?
457395
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Цього місяця
Всього
143
305
1842
5285
457395

Час: 2018-11-18 03:52:07
Visitors Counter

Важливо !

ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЙНИХ РЕФОРМ

(за матеріалами Миколаївського національного університету ім. В.О. Сухомлинського, 2016 рік)

На сьогоднішній день у світі не існує жодної універсальної моделі чи методології, яку б можна в повному обсязі і без змін застосувати в Україні.
Різні історичні умови розвитку сприяли формуванню декількох моделей організації місцевого самоврядування, специфічними ознаками яких є типи та форми взаємовідносин органів місцевого самоврядування з органами державної влади.
На разі в європейських країнах виділяють три основні моделі місцевого самоврядування, які склалися під час муніципальних реформ, а саме: англосаксонська, континентальна, змішана. Основні характеристики зазначених моделей місцевого самоуправління наведені в таблиці.

11 травня 2011 року під головуванням голови Міськпрофради Мельника В.П. відбулося засідання Президії Міськпрофради.

Були запрошені: Андрієнко В.С. – начальник територіальної державної інспекції праці, головний державний інспектор праці м. Києва; Цибенко В.М. – директор виконавчої дирекції Київського міського відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та керівники управлінь Міськпрофради.

В ході засідання було підписано Угоду між Територіальною державною інспекцією праці у місті Києві та Об'єднанням профспілок, організацій профспілок у м.Києві „Київська міська рада профспілок” про взаємодію у здійсненні державного га громадського контролю за додержанням законодавства про працю.