вул. Хрещатик, 16, м.Київ, 01001
+380-44-351-21-56

Опитування

Чи підтримуєте Ви Заяву Київської міськпрофради до Кабінету Міністрів України з вимогою відхилити Урядові пропозиції до Бюджетної декларації на 2025-2027 роки щодо запровадження мораторію на підвищення основних державних соціальних стандартів і гарантій т

Газета

01 GAZETA KP gruden 6 stor 2023 page 0001
1377157
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Цього місяця
Всього
299
853
4198
6769
1377157

Час: 2024-11-09 11:05:52
Visitors Counter

 

Затверджується регламент роботи:
для доповіді та співдоповіді – до 5-7 хв.;
на виступи членів ради і запрошених – до 3-5 хв.
Провести засідання за 1,5 години.
Ведення протоколу доручити Стороні Київської міської державної адміністрації спільно із Стороною профспілок.

З вступним словом виступив Голова Спільного представницького органу роботодавців в місті Києві, Голова Ради об’єднання організацій роботодавців «Федерація роботодавців міста Києва», голова Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради 2018 року Андрій АНТОНЮК, який оголосив присутнім порядок денний та регламент роботи засідання.

1. СЛУХАЛИ:
Голова Спільного представницького органу сторони роботодавців в місті Києві Андрій АНТОНЮК.

Регламентом роботи Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради, затвердженим протоколом засідання Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради від 22.10.2013 № 24, визначено порядок та черговість ротації голови міської ради.
Координує діяльність міської ради голова, який обирається на першому засіданні із Співголів сторін терміном на один рік почергово від представників кожної із Сторін соціального діалогу.
У 2017 році на засіданнях Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради співголови від виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київської міської ради профспілок та Спільного представницького органу роботодавців в місті Києві головували по черзі.
На засіданні Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради 20 березня 2018 року головою Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради терміном на один рік було обрано голову Спільного представницького органу сторони роботодавців на територіальному рівні в місті Києві Антонюка Андрія Сергійовича.
Директор Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), заступник співголови Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради Юрій КРИКУНОВ запропонував обрати головою Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради на 2019 рік Голову Об’єднання профспілок, організацій профспілок у м. Києві «Київська міська рада профспілок», співголову Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради Валентина МЕЛЬНИКА.
Рішення прийнято одноголосно.

2. СЛУХАЛИ:
Начальник управління праці та зайнятості Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Віталій СОЯ.

У 2018 році проведено 4 засідання Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради (20.03.2018, 07.06.2018, 26.09.2018, 19.12.2018) за участю членів ради та представників від виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), профспілок та роботодавців із розглядом найбільш актуальних питань стану справ в соціально-економічній сфері міста (10 питань).
Проект Плану роботи Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради на 2019 рік розроблений відповідно до Регламенту роботи Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради з урахуванням пропозицій структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Сторони роботодавців та Сторони профспілок.
До проекту плану роботи Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради на 2019 рік включені для розгляду на засіданнях ради 17 питань, які узгоджені сторонами соціального діалогу.

ВИСТУПИЛИ: голова Київської міської ради профспілок Мельник В., голова Київської міської організації профспілки працівників хімічних та нафтохімічних галузей промисловості Стеблюк І., президент Об’єднання організацій роботодавців Києва «Столиця» Майко В., голова Спільного представницького органу роботодавців в місті Києві Антонюк А., заступник голови Спільного представницького органу роботодавців в місті Києві, голова Київської міської організації галузі охорони здоров’я Симоненко В., голова Київської міської профспілки працівників комунального транспорту, транспортної інфраструктури та безпеки руху Моцюк В., перший заступник директора Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Дворніков В.

Заступник голови Спільного представницького органу роботодавців в місті Києві, голова Київської міської організації галузі охорони здоров’я Володимир СИМОНЕНКО запропонував доповнити Орієнтовний план роботи Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради на 2019 рік питанням щодо підтримки київського внутрішнього ринку товаровиробників та надавачів послуг, про закупівлю товарів та послуг за кошти бюджету міста Києва у київських підприємств та підприємців з метою їх підтримки, збільшення податкових надходжень до бюджету міста Києва, зростання заробітної плати киян, збереження та збільшення робочих місць в Києві. Озвучив пропозицію розглянути це питання у ІІІ кварталі.

Голова Спільного представницького органу сторони роботодавців в місті Києві Андрій АНТОНЮК запропонував вивчити питання 7 Орієнтовного плану роботи Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради на 2019 рік, винести на розгляд або, якщо не потрібно, то виключити.
Також Андрій АНТОНЮК запропонував винести на голосування затвердження Орієнтовного плану роботи Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради.
Рішення прийнято одноголосно.

3. СЛУХАЛИ:
Начальник управління праці та зайнятості Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Віталій СОЯ.

Про виконання зазначених пунктів Територіальної угоди Сторона профспілок та Сторона роботодавців мали змогу ознайомитись у звіті виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо стану виконання положень Теругоди у 2018 році, яка була надіслана листом від 22.01.2019 №051-2188-014/1-2018, а також в інформаційних матеріалах, які були надіслані напередодні цього засідання.
Організація роботи із зазначеного питання у 2018 році здійснювалась шляхом реалізації Плану спільних заходів щодо легалізації виплати заробітної плати і трудових відносин із найманими працівниками в м. Києві на 2018 рік, який був затверджений у березні 2018 році.
Виконавцями цього Плану заходів були, зокрема структурні підрозділи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районні в місті Києві державні адміністрації, міський центр зайнятості, територіальні підрозділи Держпраці, Пенсійного фонду, Державної фіскальної служби, а також соціальні партнери (Київська міська рада профспілок та Спільний представницький орган сторони роботодавців в місті Києві).
Зазначені заходи можна умовно розділити на дві групи:
1 група - Превентивні, які в першу чергу спрямовані на упередження поширення випадків незадекларованої праці та виплати заробітної плати в «конвертах».
В рамках цих заходів постійно проводилась інформаційно - роз’яснювальна робота серед суб’єктів господарювання – роботодавців та населення щодо негативних економічних та соціальних наслідків нелегальних трудових відносин та виплати заробітної плати в «конвертах», дотримання норм трудового законодавства, у тому числі проведення семінарів, нарад, засідань, виступів на телебаченні і публікацій у засобах масової інформації.

Так, зокрема:
- інформація щодо економічних та соціальних переваг отримання легальних доходів та оформлення належним чином трудових відносин, забезпечення участі в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, постійно надавалась громадянам при розглядів звернень, а також висвітлювалась на офіційному інтернет - порталі Київської міської державної адміністрації, на сайтах Департаменту соціальної політики та районних місті Києві державних адміністрацій;
- з питань сприяння легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення було забезпечено розміщення тематичних плакатів на рекламних засобах (білборди, сіті-лайти на вулицях та «лайтпостери» на балюстрадах ескалаторних тунелів у Київському метрополітені);
- за участю представників органів Пенсійного фонду України, Держпраці, Державної фіскальної служби України у червні 2018 року проводились виїзні інформаційно-роз’яснювальні заходи з питань легалізації зайнятості та заробітної плати серед підприємців у торгово-розважальних центрах Дрім Таун та Скай Мол;
- проведено 82 засідання міської та районних робочих груп (комісій), на яких заслухано керівників 403 підприємств та організацій столиці, що мають невиправдано низький рівень заробітної плати; до їх відома також була доведена відповідна інформація та надані рекомендації щодо підвищення рівня середньої заробітної плати.

2 група - Фіскальні заходи, проведення перевірок (інспекційних відвідувань) суб’єктів господарювання контролюючими органами – територіальними підрозділами Держпраці та Державної фіскальної служби, як згідно з планом їх проведення так і в рамках розгляду звернень громадян, в яких міститься інформація щодо фактів виплати неофіційної заробітної плати або не належного оформлення трудових відносин.
Так, зокрема, за інформацією Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві за результатами проведених у 2018 році 160 перевірок у 70 суб’єктів господарювання були виявлені порушення чинного законодавства (загальна сума додатково нарахованого податку на доходи фізичних осіб склала майже 29,8 млн грн); також було виявлено та залучено до оподаткування 227 найманих осіб, не оформлені належним чином роботодавцями, виплачена сума доходу таким найманим працівникам становить майже 1,7 млн грн.
Відмічено, що в місті Києві функції з питань здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення здійснюються виключно інспекторським складом, на відміну від міст обласного значення, де такі функції передбачені і для органів місцевого самоврядування (стаття 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).

Основні показники результативності виконання та реалізації Плану спільних заходів за результатами 2018 року:

1. За рахунок проведеної індивідуальної роз’яснювальної роботи підвищили рівень заробітної плати майже 26,4 тис. суб’єктів господарювання (додатково надійшло до бюджету понад 82,6 млн грн податку на доходи фізичних осіб).
Так, зокрема забезпечили підвищення рівня заробітної плати 62 із 104 підприємств, керівників яких було запрошено на засідання міської робочої групи з питань легалізації заробітної плати, а саме: 2 підприємства підвищили зарплату майже у 4 рази (було 2,2 тис. грн стало 8,3 тис. грн); 5 підприємств – у 2-2,5 рази; 5 підприємств зростання складає 40-50%; 22 підприємства зростання 10-40% тощо.
Підвищення рівня заробітної плати протягом 2018 року спостерігаються і на суб’єктах господарювання, керівники яких були заслухані на засіданнях районних робочих груп. Так, зокрема в: Голосіївському районі підвищили рівень середньої заробітної плати 19 суб’єктів господарювання; Дарницькому - 14; Деснянському - 22; Дніпровському - 136; Печерському - 24; Подільському - 43 тощо.
Згідно статистичних даних за січень-грудень 2018 року, середньомісячна номінальна заробітна плата штатних працівників столичних підприємств склала 13 542 грн, що на 21,6% (2 407 грн) більше порівняно з відповідним періодом 2017 року (в середньому по Україні - 8 865 грн, зростання 24,8%).
Темп росту реальної заробітної плати за січень-грудень 2018 року до січня-грудня 2017 року складає 110,2%.
Спостерігається зменшення кількості працівників, які мали нарахування в межах мінімальної заробітної плати.
Так, зокрема, кількість штатних працівників, які повністю відпрацювали грудень 2018 року та мали нарахування в межах мінімальної заробітної плати (3 723 грн) склала 9,0 тис. осіб (0,95% від загальної кількості – 940,5 тис. осіб), що в 1,9 рази (на 8 тис. осіб) менше відповідного показника березня 2018 року.
Із загальної кількості штатних працівників - 1108,1 тис. осіб, яким на кінець грудня 2018 року було оплачено 50% і більше робочого часу, встановленого на місяць:
• 28,8 тис. осіб (2,6%) мали нарахування до 3 723 грн, що на 36% або на 16,2 тис. осіб менше відповідного показника березня 2018 року;
• трохи більше третини (34,3%) або 380,1 тис. осіб мали нарахування від 3 723 грн до 7000 грн, (на 103,6 тис. осіб або на 8,7 відсоткових пунктів менше ніж у березні 2018 року);
• третина (33,2% ) або 367,9 тис. осіб мали нарахування від 7000 грн до 15 000 грн, (на 6,7 тис. осіб або на 0,1 відсотковий пункт менше показника березня 2018 року);
• 29,9% або 331,3 тис. осіб мали нарахування понад 15 000 грн, (що на 109,7 тис. осіб або на 10,2 відсоткових пункти більше показника березня 2018 року).

2. Збільшення кількості платників єдиного соціального внеску, що перебувають на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України.
На 01.01.2019 їх кількість склала 707,4 тис. (у тому числі 340 тис. – фізичні особи-підприємці), що на 10,5% або на 67 тис. більше порівняно з 01.01.2018 (640,5 тис., з яких 306,7 тис. - фізичні-особи підприємці).
Кількість платників єдиного соціального внеску юридичних осіб збільшилась на 33,7 тис. або на 9,3% (з 333,7 тис. до 367,4 тис.), а фізичних осіб-підприємців - на 10,8% або на 33,3 тис.

3. Збільшення кількості застрахованих осіб в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.
На 01.01.2019 їх кількість склала 2 159,8 тис. осіб, що на 78,4 тис. осіб або на 3,8% більше, у порівнянні з 01.01.2018 - 2 081,4 тис. осіб.

За даними експертів (Центр економічної стратегії) у 2018 році 30% зайнятого населення України або понад 6 млн осіб отримували зарплату в конвертах (повністю або частково), і ще близько 23% - 4,6 млн осіб працюють без оформлення трудових відносин.
Враховуючи ці показники заробітну плату «в конвертах» повністю або частково отримує десь понад 410 тис. осіб – 30% від загальної кількості зайнятого населення працездатного віку столиці за 2018 рік (1 263,2 тис. осіб), ще понад 314 тис. осіб - нелегально зайняті особи.
Види економічної діяльності, в яких за результатами аналізу звернень громадян спостерігається найбільша кількість випадків незадекларованої праці:
- торгівля (різні торговельні мережі, торгівля на ринках);
- сфера послуг (клінінгові компанії, охоронна діяльність, перукарні (салони краси), готельно - ресторанний бізнес, СТО);
- будівництво;
- транспорт (пасажирські та вантажні перевезення).

Основні зловживання роботодавцями, які призводять до випадків незадекларованої праці та виплати заробітної плати в конвертах:
- використання найманої праці без оформлення договірних відносин;
- укладення цивільно-правових договорів в тих випадках, коли за всіма ознаками особа має виконувати роботу на умовах трудового договору;
- оформлення працівника на неповну ставку (оклад), в той час як працівник фактично працює на повну ставку тощо;
- працівник оформлений офіційно, заробітна плата у мінімальному розмірі (або дещо більшому) виплачується офіційно з відповідними відрахуваннями, решта заробітної плати виплачується працівникові в «конверті»
- проходження стажування (може бути оплачуваним і неоплачуваним), за яке роботодавець обіцяв заплатити, але не заплатив і розірвав відносини з працівником, поінформувавши, що він йому не підходить тощо.

З метою врегулювання зазначених невідповідностей, Міністерством соціальної політики України було підготовлено проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту прав працівників та протидії застосуванню незадекларованої праці», який було оприлюднено на сайті міністерства для громадського обговорення.
Проектом, зокрема, пропонується:
визначити на законодавчому рівні поняття трудових відносин та ознаки наявності трудових відносин, встановити принцип презумпції наявності трудових відносин;
визначити у КЗпП правонаступництво у трудових відносинах, процедуру інформування працівників та їх представників про дату та причини такого правонаступництва;
ввести у КЗпП термін «роботодавець», під яким розуміється власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган (особа) чи фізична особа, які в межах трудових відносин використовують найману працю тощо.
Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) і надалі, в межах правового поля, буде проводити відповідну роботу з питань легалізації виплати заробітної плати та сприяти подоланню такого явища як «незадекларована праця».

Начальник управління з питань праці Головного управління Держпраці у Київській області Валентин ШАБОТИНСЬКИЙ

У 2018 році інспекторами Головного управління Держпраці у Київській області було проведено 944 інспекційних відвідувань, 57% з яких проведено з метою виявлення праці неоформлених працівників. За результатами перевірок було виявлено 566 працівників без укладання трудового договору та винесено штрафні санкції на суму понад 63,2 млн грн.
Крім того, протягом січня – грудня 2018 року було проведено 81 інспекційне відвідування щодо недотримання мінімальних гарантій в оплаті праці. У 43 роботодавців були виявлені порушення трудового законодавства відповідно до абз.4 ч.2 ст. 265 КЗпП України, за що на них були накладені фінансові санкції на загальну суму – 12 130 576,00 грн.
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві протягом 2018 року для вжиття заходів щодо детінізації заробітної плати передано до Головного управління Держпраці у Київській області інформацію по 135 549 страхувальникам (на 1 080 792 застрахованих осіб), до органів Державної фіскальної служби по 20 148 платникам (на 40 566 застрахованих осіб).
Проведено 51 засідання робочих груп та нарад з питання забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати, заслуховувалися звіти 246 керівників та власників підприємств, проведено 57 виступів на радіо та телебаченні, опубліковано 14 статей в газетах та журналах, проведено 82 зустрічей в трудових колективах підприємств, установ та організацій, розповсюджено 9 251 буклетів та листівок, розміщено 40 інформацій на веб-ресурсах, проведено 21 семінар зі страхувальниками.

Крім того, Валентин ШАБОТИНСЬКИЙ звернувся до сторони профспілок з проханням про надання інформації інспекції Держпраці щодо виявлених фактів неоформлених працівників несумлінними роботодавцями.

Завідувач сектору з питань охорони праці Департаменту міського благоустрою виконавчого органу Сергій ЛИСЕНКО.

Фахівцями сектору з питань охорони праці Департаменту міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у 2018 році було проведено вивчення стану охорони праці та надання методичної допомоги на 22 комунальних підприємствах м. Києва. Під час вивчення умов праці розглядалось питання соціального захисту працівників, встановлення їм пільг та компенсацій за роботу у несприятливих, шкідливих умовах праці.
Сектором з питань охорони праці Департаменту міського благоустрою щоквартально проводиться аналіз стану виробничого травматизму по місту Києву по галузях виробництва, за видами подій та причинами, що призвели до нещасних випадків. За результатами розроблюється відповідний план профілактичних заходів, спрямованих на поліпшення стану безпеки та умов праці.
До складу Департаменту міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також в структуру районних в місті Києві державних адміністрацій входять сектори з питань охорони праці (в Голосіївській, Солом’янській, Дарницькій та Оболонській районних в місті Києві державних адміністраціях питання охорони праці покладено на одного головного спеціаліста).
На семінарах та нарадах з питань охорони праці за участю представників підприємств, зокрема будівельної галузі, суб’єктам господарювання наголошувалось на необхідності укладання договорів підряду з організаціями, що мають відповідні дозволи, а також укладання з працівниками трудового договору (контракту). Крім того, керівникам підприємств вказувалося на необхідність допускати до виконання робіт з підвищеною небезпекою працівників виключно на умовах трудового договору (контракту).
Розробку проекту Міської програми поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища в місті Києві передбачено в проекті Територіальної угоди між виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією), Спільним представницьким органом сторони роботодавців на територіальному рівні в місті Києві та Об’єднанням профспілок, організацій профспілок у м. Києві «Київська міська рада профспілок» на 2019-2021 роки.

Питання безпечної життєдіяльності населення м. Києва постійно розглядаються на засіданнях Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Голова Київської міської ради профспілок Валентин МЕЛЬНИК та заступник голови Київської міської ради профспілок Тетяна ОРИСЕНКО наголосили щодо: невиконання та недосягнення повністю цілей низки положень Територіальної угоди; значного обсягу заборгованості з виплати заробітної плати працівникам м. Києва; неможливості тривалий час розірвати договір оренди по вул. Прирічній, 30 (затока «Собаче гирло»); відсутності у складі виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) окремого структурного підрозділу з питань охорони праці; зростання кількості випадків професійних захворювань та виробничих травм, заборгованості працівникам КП «Київпастранс» тощо. Звернули увагу на те, що в штатному розписі районних в місті Києві державних адміністрацій немає посад спеціалістів по охороні праці та скорочено відділи промисловості.
Одночасно Валентин МЕЛЬНИК звернув увагу присутніх, що місто Київ є одним із трьох регіонів (також Дніпропетровська (13,9%) і Донецька (12,9%) області), у якому за 2018 рік зареєстрована найбільша кількість страхових нещасних випадків (9,4 %).
Також запропонував на наступних чергових засіданнях Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради звітувати про стан виконання протокольних рішень, прийнятих на минулих засіданнях. Крім того, на наступному засіданні поінформувати Сторони соціального діалогу про стан укладання Територіальної угоди на 2019-2021 роки.
Голова Київської міської профспілки працівників комунального транспорту, транспортної інфраструктури та безпеки руху Василь МОЦЮК наголосив щодо заборгованості працівникам КП «Київпастранс», надання пояснень з яких причин до цього часу не підписана Територіальна угода на 2019-2021 роки.

Голова Спільного представницького органу сторони роботодавців в місті Києві Андрій АНТОНЮК.

Андрій АНТОНЮК подякував інспекції Держпраці за плідну співпрацю. Звернув увагу, що робота по легалізації заробітної плати дійсно ведеться, але, на жаль, чесний і навіть сірий (напівлегальний) роботодавець не може конкурувати з повністю нелегальним роботодавцем, який немає нічого, ні реєстрації юридичної особи чи приватного підприємця і відповідно не оформлює працівників та не сплачує за них ніякі податки. Наголосив на тому, що цією роботою повинні займатися підрозділи фіскальної служби та Нацполіції. А робота щодо нелегального підприємництва та нелегального працевлаштування в Києві, на жаль, зовсім не ведеться. Тому сірий бізнес переходить в нелегальний бізнес, завдаючи збитки бюджету міста.
Запропонував провести робочу нараду/зустріч щодо нелегальної підприємницької діяльності та працевлаштування в другому кварталі 2019 року за участю представників ГУ Держпраці у Київській області, ГУ національної поліції в м. Києві, ГУ ДФС у м. Києві тощо.

ВИСТУПИЛИ: Директор Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), заступник співголови Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради Крикунов Ю., президент Об’єднання організацій роботодавців Києва «Столиця» Майко В.

4. СЛУХАЛИ:
Заступник директора Департаменту – начальник управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Олена СТРИЖИУС.

Згідно з чинним законодавством до повноважень органів місцевого самоврядування належить, зокрема встановлення цін/тарифів на теплову енергію, комунальні послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2018 № 867 з 1 травня 2019 року на 15,2 відсотка зростає ціна на природний газ по відношенню до ціни на природний газ, яка діє з 1 листопада 2018 року та становить для всіх категорій споживачів 7184,80 грн/тис. куб. м без урахування податку на додану вартість, тарифів на транспортування та розподіл природного газу.
Олена СТРИЖИУС наголосила, що встановлення тарифів на теплову енергію, комунальні послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» з 01.05.2019 року є неможливим, оскільки Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, не встановлено тарифи на виробництво теплової енергії на ТЕЦ-5 та ТЕЦ-6, які є складовою кінцевих тарифів на теплову енергію, послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води.

У зв’язку з цим, головуючий Андрій АНТОНЮК запропонував розгляд питання 4 порядку денного засідання перенести на чергове засідання Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради та оголосив про закриття засідання.

ВИРІШИЛИ:

1. Інформації взяти до відома.
2. Враховуючи черговість ротації та пропозицію Сторін соціального діалогу, обрати головою Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради терміном на один рік співголову Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради, Голову Об’єднання профспілок, організацій профспілок у м. Києві «Київська міська рада профспілок» Валентина МЕЛЬНИКА.
3. Сторонам Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради забезпечити дотримання Регламенту роботи Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради, затвердженого протоколом засідання Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради від 22.10.2013 № 24, в частині участі членів міської ради та голосування (підрозділ «1.3. Порядок проведення засідань»).

4. Затвердити План роботи Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради на 2019 рік (що додається).

5. Взяти до відома інформації начальника управління праці та зайнятості Департаменту соціальної політики Сої Віталія Васильовича, начальника управління з питань праці Головного управління Держпраці у Київській області Шаботинського Валентина Володимировича, завідувача сектору з питань охорони праці Департаменту міського благоустрою Лисенка Сергія Івановича, голови Київської міської ради профспілок Мельника Валентина Петровича, заступника голови Київської міської ради профспілок Орисенко Тетяни Миколаївни, голови Спільного представницького органу сторони роботодавців в місті Києві Антонюка Андрія Сергійовича, заступника директора Департаменту – начальника управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій Стрижиус Олени Володимирівни, по пунктам 3 та 4 порядку денного засідання.

6. Поінформувати на наступному засіданні Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради про стан укладання Територіальної угоди між виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією), Спільним представницьким органом сторони роботодавців на територіальному рівні в місті Києві та Об’єднанням профспілок, організацій профспілок у м. Києві «Київська міська рада профспілок» на 2019-2021 роки.

Виконавці: Сторона виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),
Київська міська рада профспілок
Спільний представницький орган роботодавців в місті Києві

Термін: ІІ квартал 2019 року
7. Розглянути на черговому засіданні Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради інформацію про стан виконання протокольних рішень, прийнятих на засіданнях протягом 2018 року.
На наступних засіданнях Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради звітувати про стан виконання протокольних рішень, прийнятих на попередніх засіданнях тристоронньої соціально-економічної ради.

Виконавці: Сторона виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),
Київська міська рада профспілок
Спільний представницький орган роботодавців в місті Києві

Термін: протягом 2019 року

підпис 4 page 0001

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Протокол засідання Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради

від 05.04.2019 № 1

План роботи Київської міської тристоронньої

соціально-економічної ради на 2019 рік

№ з\п Питання для обговорення на засіданні КМТСЕР Відповідальні за підготовку інформації

I квартал 2019 року

1. Про План роботи Київської міської тристоронньої соціально-економічної ради на 2019 рік

Департамент соціальної політики,

Київська міська рада профспілок,

Спільний представницький орган роботодавців в місті   Києві

2. Про стан виконання виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією), Київською міською радою профспілок та Спільним представницьким органом сторони роботодавців в місті Києві Територіальної угоди на 2015-2017 роки за підсумками 2018 року з питань: охорони праці; легалізації виплати заробітної плати та зайнятості

Департамент міського благоустрою,

Департамент соціальної політики,

Головне управління Держпраці у Київській області,

Спільний представницький орган сторони профспілок,

Спільний представницький орган сторони роботодавців в місті Києві

3. Про очікувану зміну тарифів на теплову енергію та комунальні послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води з 01.05.2019

Департамент економіки та інвестицій,

Департамент житлово-комунальної інфраструктури,

Комунальне підприємство «Київтеплоенерго»

II квартал 2019 року

4. Про стан реалізації прийнятої рішенням Київської міської ради від 14.12.2017 Концепції розвитку системи охорони здоров’я у м. Києві в умовах впровадження медичної реформи Департамент охорони здоров’я
5. Про соціально-економічний захист працівників муніципальних закладів охорони здоров’я Департамент охорони здоров’я
6. Про впровадження електронного квитка у громадському транспорті

Департамент інформаційно-комунікаційних технологій,

Департамент транспортної інфраструктури,

КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр»

7. Про вивчення та розгляд питання приватизації земельної ділянки, що знаходиться в оренді ПАТ НВЦ «Борщагівський ХФЗ», для побудови складських приміщень європейського типу з метою зберігання готової продукції лікарських засобів

Департамент земельних ресурсів,

Департамент комунальної власності

III квартал 2019 року

8.

Про стан виконання за І півріччя 2019 року міських цільових програм:

-          протидії епідемії ВІЛ-інфекції;

-          «Здоров’я киян»;

-          протидії захворюванню на туберкульоз

Департамент охорони здоров’я
9. Про стан фінансування будівництва квартир у житловому будинку на вулиці Сєченова, 9 у Голосіївському районі         м. Києва

Департамент будівництва та житлового забезпечення,

КП «Спецжитлофонд»

10. Про стан реалізації Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 09.11.2017 № 2189-VIII

Департамент житлово-комунальної інфраструктури,

Департамент економіки та інвестицій,

Управління (інспекція) самоврядного контролю

11. Про проект бюджету міста Києва на     2020 рік

Департамент освіти і науки,

Департамент охорони здоровя,

Департамент житлово-комунальної інфраструктури,

Департамент молоді та спорту,

Департамент соціальної політики,

Департамент фінансів

12. Про підтримку внутрішніх товаровиробників та надавачів послуг при закупівлі товарів та послуг за кошти бюджету міста Києва у київських підприємств та підприємців

Департамент економіки та інвестицій,

Департамент промисловості та розвитку підприємництва,

Спільний представницький орган сторони роботодавців в місті Києві

IV квартал 2019 року

13. Про стан виконання рішень, прийнятих на засіданні КМТСЕР у 2019 році

Структурні підрозділи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),

Київська міська рада профспілок,

Спільний представницький орган роботодавців в місті   Києві

14. Про забезпечення житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов. Департамент будівництва та житлового забезпечення
15. Про монетизацію житлових субсидій та монетизацію пільг на проїзд Департамент соціальної політики
16. Щодо виконання основних показників бюджету м. Києва та напрямків фінансування Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки за підсумками 9 місяців        2019 року

Департамент освіти і науки,

Департамент охорони здоровя,

Департамент житлово-комунальної інфраструктури,

Департамент молоді та спорту,

Департамент соціальної політики,

Департамент фінансів,

Департамент економіки та інвестицій

17. Обговорення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо зміни тарифів на перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті (метрополітені, фунікулері, трамваях, тролейбусах, автобусах та міській електричці), який працює у звичайному режимі руху (протягом року в разі необхідності)

Департамент економіки та інвестицій,

Департамент транспортної інфраструктури

18. Обговорення основних показників, які враховуються при формуванні тарифів на послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (протягом року в разі необхідності)

Департамент економіки та інвестицій,

Департамент житлово-комунальної інфраструктури