вул. Хрещатик, 16, м.Київ, 01001
+380-44-351-21-56

Опитування

Чи вважаєте Ви обгрунтованими тарифи на житлово-комунальні послуги для населення?

Газета

КП Грудень 2021 6 стор на САЙТ готово page 0001

 

836686
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Цього місяця
Всього
166
562
166
9025
836686

Час: 2022-05-16 12:14:06
Visitors Counter

 

45
З метою забезпечення належного виконання завдань громадського контролю, визначених статтею 14 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», направлено звернення до Міністерства юстиції України про необхідність упорядкування питання державної реєстрації змін до відомостей, які стосуються діяльності профспілок та їх об’єднань.

42Київська міськпрофрада відновила роботу «Профспілкового центру правової допомоги м. Києва».
Робота центру направлена по наданню безоплатної професійної правничої допомоги членам профспілок, організацій профспілок м. Києва.

Порядок надання допомоги:

admiproc2

Верховна Рада України 16.11.2021 ухвалила Закон України «Про адміністративну процедуру», який докорінно змінює порядок надання адміністративних послуг, зокрема гарантує право особи на участь в адміністративному провадженні.
За інформацією Мін’юсту України, цим Законом передбачається:

мінаа   1618487323 tehnologiyi scaled

 

 

 

 

 

 

   Одним із чинників підвищення рівня доступності та якості обслуговування у соціальній сфері є цифрова трансформація соціальної політики (е-соціальний захист).
   Варто зазначити, що нещодавно завершено експериментальний проєкт Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС). У ході його реалізації створено Єдиний соціальний реєстр та інші підсистеми ЄІССС, визначені Стратегією цифрової трансформації соціальної сфери, схваленої розпорядженням Уряду від 28 жовтня 2020 року № 1353-р.
  За інформацією Міністерства соціальної політики України, промислова експлуатація ЄІССС забезпечить:

• комплексну автоматизацію соціальної сфери на основі єдиних підходів, стандартів та технологій;
• спрощення ділових процесів та усунення дублювання процесів і функцій інституцій соціального захисту;
• стандартизацію та автоматизацію звернень громадян у соціальній сфері, їх централізований моніторинг, а також перехід інституцій соціального захисту на електронний документообіг;
• можливість надання послуг у соціальній сфері на умовах аутсорсингу;
• постійний автоматизований моніторинг і контроль за цільовим використанням соціальних видатків.
  Єдиний соціальний реєстр (ЄСР) – ключовий елемент у роботі ЄІССС, що передбачає е-соціальний захист. Кожен зможе зайти у власний соціальний кабінет в ЄСР через спеціальний портал або платформу ДІЯ та подати заяву на отримання соціальної допомоги в онлайн режимі.
Серед актуальних послуг ЄСР буде також формування в електронній формі довідок про заробітну плату, сплачені страхові внески, розмір пенсії.


vakcinaЗаконами України «Про захист населення від інфекційних хвороб» (ст. 12) та «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (ст. 27) встановлено, що працівники окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких може призвести до зараження цих працівників та поширення ними інфекційних хвороб, підлягають обов’язковим профілактичним щепленням також проти інших відповідних інфекційних хвороб.

kovidnyj sertyfikat
На Урядовому порталі оприлюднено постанову Кабінету Міністрів України від 04.11.2021 № 1156 «Про внесення змін до Порядку формування та використання сертифіката, що підтверджує вакцинацію від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, негативний результат тестування або одужання особи від зазначеної хвороби».

imagesВерховна Рада України ухвалила Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо забезпечення рівних можливостей матері та батька на догляд за дитиною», який 26 квітня 2021 року направлено на підпис Президенту України.
Цим Законом внесено зміни до Кодексу законів про працю України та Закону України «Про відпустки» у частині запровадження нового виду відпустки – відпустки при народженні дитини тривалістю до 14 календарних днів, що оплачується коштом роботодавця.

unnamed 7

В апараті Київської міськпрофради розпочав свою роботу Відділ правового забезпечення, основним завданням якого є правовий захист прав та законних інтересів профспілок, організацій профспілок у м. Києві.
Відділ надає інформаційно-методичну правову допомогу членським організаціям Київської міськпрофради з питань здійснення представництва та захисту трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів профспілки.
Відповідно до покладених завдань Відділ правового забезпечення Київської міськпрофради здійснює правороз’яснювальну роботу щодо захисту порушених або оспорюваних прав спілчан.
Відділ сприяє навчанню профспілкових кадрів у м. Києві та має право спільно з членськими організаціями Київської міськпрофради здійснювати громадський контроль за додержанням роботодавцями законодавства про працю та профспілки.

1Контакти:
Правова допомога спілчанам та членським організаціям Київської міськпрофради Консультації за номером телефону: (044) 272-21-60

Графік прийому: вівторок, четвер з 09:00 до 13:00
Обідня перерва 13.00-13.45

Адреса: вул. Стрітенська, 15-А (4 поверх, каб. 407)

Завідувач відділу правового забезпечення Київської міськпрофради:
Чайковська Наталя Павлівна

Порівняно з 2014 роком почастішали звернення працівників до профспілкової адвокатури Об’єднання профспілок організацій профспілок у м. Києві «Київська міська рада профспілок» (Міськпрофрада) з приводу масового незаконного звільнення працівників.

Більшість звільнених працівників переконані у безкорисності спорів із колишнім керівником або ж не знають про можливості захисту свого права та про те, що існує в Міськпрофраді профспілкова адвокатура, яка надає кваліфіковану допомогу членам профспілок.

Нагадуємо, що профспілкова адвокатура надає наступні види правової допомоги:
‑ кваліфіковані усні та письмові консультації, роз’яснення з трудового законодавства;
‑ складання проектів трудових договорів, контрактів, колективних договорів;
‑ правовий аналіз обставин трудового спору, оцінка законності дій роботодавця чи робітника;
‑ врегулювання трудових спорів;
‑ стягнення заборгованості по заробітній платі;
‑ захист прав працівника при накладенні стягнень за порушення трудової дисципліни;
‑ захист прав працівника при притягненні до матеріальної відповідальності за шкоду, заподіяну підприємству, установі, організації;
‑ поновлення на роботі при незаконному звільненні з роботи;
‑ представництво працівника в комісії по трудових спорах, у судах.

 

Київська міська організація Профспілки працівників освіти і науки України здійснила аналіз законопроекту № 1658 від 27.12.2014 «Проект Трудового кодексу України», внесеного народним депутатом України М. Папієвим і відзначає наступне.

Незважаючи на наявність прогресивних норм, спрямованих на покращення правового становища працівників (зокрема таких як: встановлення обов’язку роботодавця видати на прохання працівника рекомендаційну характеристику в день звільнення, обов’язку попереджати працівника за три дні до дати припинення строкового трудового договору, права працівників укладати кілька трудових договорів про роботу за сумісництвом, уточнення щодо оплати праці за різних обставин виконання робіт, зокрема, у разі суміщення професій (посад), поділу робочого дня на частини та інших), в проекті Трудового кодексу України також міститься низка норм, введення яких призведе до погіршення прав працівників, у зв’язку з чим цей документ потребує доопрацювання.

Серед недоліків проекту, в першу чергу, варто виділити такі: