зокрема проведення аудиту паперових трудових книжок та подання до Пенсійного фонду України необхідних відомостей про трудову діяльність в електронній формі.
На вебінарі представлено презентацію, якою охоплено низку питань, пов’язаних з переходом на електронні трудові книжки як нову функціональну основу трудових відносин, зокрема:
• Що таке електронна трудова книжка та її основні переваги.
• Як можна оформити е-трудову: хто це має робити і де.
• Як отримати кваліфікований електронний підпис.
• Який механізм електронного обліку трудової діяльності.
• Обов’язки роботодавця щодо паперової трудової книжки.
• Аудит паперових трудових книжок: алгоритм дій.
• Як скористатися сервісом «Електронна трудова книжка».
Особливу увагу було звернуто на проблемні питання практичного впровадження законодавчих новацій щодо електронного обліку трудової діяльності працівників, зумовлені насамперед неврегульованістю процедури подання відомостей для створення електронних трудових книжок.
Матеріали вебінару надіслано членським організаціям Київської міськпрофради. За оцінками учасників, захід був насиченим та цікавим.
Відділ правового забезпечення
Київської міськпрофради