Стосовно механізму подання відомостей про трудову діяльність працівника в електронній формі варто зазначити таке.
Такі відомості подаються страхувальником за працівників або самим працівником через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України в електронній формі одним із таких способів:
• у вигляді копій передбачених законодавством документів, виготовлених шляхом сканування;
• в оцифрованому вигляді – шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис.
Скановані копії виготовляються в кольоровому форматі з оригіналів трудової книжки та документів про стаж, мають містити всі сторінки трудової книжки у хронологічному порядку та поля відповідних документів, бути придатні для сприйняття їх змісту, зокрема дані про серію та номер бланків документів, рекомендована роздільна здатність при скануванні – 300 dpi, формат зображення має бути jpg або pdf, розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.
Подані відомості про трудову діяльність працівника мають містити повну та достовірну інформацію.
Відділ правового забезпечення
Київської міськпрофради