Цей Порядок визначає механізм подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі.
Установлено, що відомості про трудову діяльність працівника подаються до Пенсійного фонду України (ПФУ) через вебпортал електронних послуг ПФУ в електронній формі з обовʼязковим накладанням кваліфікованого електронного підпису страхувальником або самим працівником. Зазначені відомості подаються одним із таких способів:
• у вигляді копій передбачених законодавством документів, виготовлених шляхом сканування;
• в оцифрованому вигляді – шляхом створення відповідного електронного запису, до якого додаються скановані копії документів.
Скановані копії виготовляються в кольоровому форматі з оригіналів трудової книжки та документів про стаж, мають містити всі сторінки трудової книжки у хронологічному порядку та поля відповідних документів, бути придатні для сприйняття їх змісту.
Електронний запис складається з переліку відомостей про трудову діяльність працівника, зокрема:
• найменування роботодавця;
• періоди: роботи, навчання, практики, служби, догляду, безробіття, стажування, відносин за договорами цивільно-правового характеру, виправних робіт, сумісництва;
• вид документа, його номер і дата, на підставі якого внесено запис про початок та/або припинення: трудових відносин, навчання, практики, служби, догляду, безробіття, стажування, відносин за договорами цивільно-правового характеру, виправних робіт, сумісництва.
Подані відомості про трудову діяльність працівника мають містити повну та достовірну інформацію.
Відділ правового забезпечення
Київської міськпрофради