Згідно вказаної постанови КМУ, для призначення субсидій потрібно подати заяву та декларацію.
Документи подаються:
- структурному підрозділу з питань соціального захисту населення,
- посадовим особам виконавчого органу,
центру надання адміністративних послуг за зареєстрованим/задекларованим місцем проживання (орендарі, внутрішньо переміщені особи – за фактичним місцем проживання),
- органу Пенсійного фонду України – незалежно від місця проживання.
Заява та декларація можуть бути надіслані поштою або в електронній формі через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний додаток Пенсійного фонду України або Портал Дія, офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ними інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також інформаційні системи Мінсоцполітики (з накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису).
У разі подання заяви та декларації через Портал Дія, особа громадянина посвідчується паспортом громадянина України.
Постановою також передбачено, що структурні підрозділи з питань соціального захисту населення передадуть органам Пенсійного фонду України пакети документів щодо звернень за призначенням житлових субсидій та наданням пільг на оплату житлово-комунальних послуг.
Джерело: сайт Урядового порталу
Відділ з соціально-економічних відносин
та соціального діалогу