"Коли наші захисники повертаються додому, всі говорять про одну з головних проблем: щоб підтвердити свій статус, їм треба зібрати безліч документів у купі інстанцій. Саме тому Київ, як сучасне цифрове місто, розробляє та впровадить «Електронний кабінет Захисника». У ньому можна буде швидко замовити та оформити близько 45 муніципальних послуг та понад 140 – державних. Від соціальних і медичних – до освітніх і допомоги в працевлаштуванні", – написав Віталій Кличко.
Він зауважив, що сервіс дозволить отримувати послуги за принципом "єдиного вікна". В смартфоні, не виходячи з дому, можна буде замовити одночасно всі доступні послуги, дізнатися інформацію щодо статусу заявки, отримати зворотній зв’язок після її розгляду.
Запустити роботу "Електронного кабінету Захисника" місто планує до кінця 2023 року.
Джерело: Юридична газета
Організаційно-інформаційний відділ
Київської міськпрофради