1. Треба встановити додаток 1551.2. Зробити фото проблеми, наприклад, неприбраного сміття у дворі.
3. Скинути геолокацію, додати свій коментар.
4. Звернення надходить до системи і автоматично реєструється.
За короткий час проблема має бути розв’язана.
У середу, 13 листопада, об’єднану платформу презентували головам РДА у київській мерії. Адже саме на них ляже найбільше навантаження щодо швидкого та ефективного розв’язання побутових питань жителів столиці.
Раніше система працювала у тестовому режимі, а відсьогодні вже функціонує на повну потужність. Мер Києва Віталій Кличко розповів, що така система працює в європейських містах і фахівці адаптували її до наших реалій. За його словами, об’єднання застосунків значно зменшить час опрацювання звернень громадян та запровадить системний контроль за їх виконанням у районах Києва. Мер Києва пояснив, як це працює.
Відповідне звернення потрапляє до інспекторів з благоустрою, які протягом трьох днів мають розв’язати або надати аргументовану відповідь щодо неможливості виконати ті або інші роботи. Контроль за виконанням покладений на керівників РДА. На підставі оцінки роботи з вирішення питань, викладених у зверненнях громадян, здійснюватиметься рейтинг діяльності райдержадміністрацій.
Джерело: Вечірній Київ
Організаційно – інформаційний відділ