вул. Хрещатик, 16, м.Київ, 01001
+380-44-351-21-56

Опитування

Чи підтримуєте Ви Заяву Київської міськпрофради до Кабінету Міністрів України з вимогою відхилити Урядові пропозиції до Бюджетної декларації на 2025-2027 роки щодо запровадження мораторію на підвищення основних державних соціальних стандартів і гарантій т

Газета

01 GAZETA KP gruden 6 stor 2023 page 0001
1385981
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Цього місяця
Всього
635
949
3161
15593
1385981

Час: 2024-11-21 14:33:15
Visitors Counter

 


1. Треба встановити додаток 1551.2. Зробити фото проблеми, наприклад, неприбраного сміття у дворі.
3. Скинути геолокацію, додати свій коментар.
4. Звернення надходить до системи і автоматично реєструється.

За короткий час проблема має бути розв’язана.

       У середу, 13 листопада, об’єднану платформу презентували головам РДА у київській мерії. Адже саме на них ляже найбільше навантаження щодо швидкого та ефективного розв’язання побутових питань жителів столиці.
     Раніше система працювала у тестовому режимі, а відсьогодні вже функціонує на повну потужність. Мер Києва Віталій Кличко розповів, що така система працює в європейських містах і фахівці адаптували її до наших реалій. За його словами, об’єднання застосунків значно зменшить час опрацювання звернень громадян та запровадить системний контроль за їх виконанням у районах Києва. Мер Києва пояснив, як це працює.
     Відповідне звернення потрапляє до інспекторів з благоустрою, які протягом трьох днів мають розв’язати або надати аргументовану відповідь щодо неможливості виконати ті або інші роботи. Контроль за виконанням покладений на керівників РДА. На підставі оцінки роботи з вирішення питань, викладених у зверненнях громадян, здійснюватиметься рейтинг діяльності райдержадміністрацій.


Джерело: Вечірній Київ


Організаційно – інформаційний відділ