В результаті був напрацьований наступний механізм для роботи наземного громадського транспорту: в разі оголошення повітряної тривоги водій повинен доїхати до найближчої зупинки, після чого повідомити пасажирів про необхідність скористатися найближчим укриттям. Коли всі охочі, за власним бажанням, залишать салон, щоб прямувати в сховище, транспортний засіб продовжить рух за маршрутом.
Можливі зміни в алгоритмі роботи метрополітену під час тривог перебувають ще в стадії аналізу. Водночас київська підземка продовжуватиме виконувати функцію укриття для населення під час повітряної тривоги та продовжить працювати з урахуванням безпекової ситуації.
Пропозиції зі зміни правил руху муніципального транспорту під час тривоги має затвердити Рада оборони Києва. Наступне засідання цієї Ради ймовірно відбудеться вже до кінця поточного тижня (до 09 березня), повідомили в КМВА.
Джерело: газета Дзеркало тижня
Відділ соціально – економічних відносин та соціального діалогу