вул. Хрещатик, 16, м.Київ, 01001
+380-44-351-21-56

Опитування

Чи вважаєте Ви обгрунтованими тарифи на житлово-комунальні послуги для населення?

Газета

01 GAZETA KP gruden 6 stor 2023 page 0001
1236920
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Цього місяця
Всього
217
759
4355
21804
1236920

Час: 2024-04-26 09:24:06
Visitors Counter

 

27.09.2017 р. у приміщенні Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації відбулося перше засідання міжвідомчої робочої групи з питань легалізації зайнятості та заробітної плати, забезпечення дотримання державних гарантій з оплати праці в Деснянському районі міста Києва. Зазначена міжвідомча робоча група є постійно діючим дорадчим органом, утвореним при Деснянській районній в м. Києві державній адміністрації (згідно з розпорядженням Деснянської РДА від 04.09.2017 № 494). До її складу входять фахівці Деснянської РДА, Лівобережного об’єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, Деснянського управління поліції Головного управління Національної поліції у м. Києві, Головного управління Держпраці у Київській області, Деснянського районного центру зайнятості, Державної податкової інспекції у Деснянському районі Головного управління ДФС у м. Києві, Головного управління статистики у м. Києві та представник від Сторони профспілок – начальник Управління майна Київської міськпрофради.

Серед основних завдань міжвідомчої робочої групи є забезпечення легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення, дотримання державних гарантій з оплати праці в Деснянському районі м. Києва, вивчення проблемних питань, що впливають на ці процеси, забезпечення підвищення рівня соціальної захищеності найманих працівників та відповідальності роботодавців за використання їх праці та інші. 

На засіданні були заслухані пояснення керівників низки підприємств, які за даними форми № 1ДФ за квітень ц.р. нараховували середньомісячну заробітну плату найманим працівникам на рівні або нижче законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати, та заходи, що ними вживаються з метою підвищення зарплати найманим працівникам (ТОВ – «Атлант дистрибьюшн», «Хозсервіс», «ТД Експрес Лок», «Єврогазмонтаж», «ТСМ Інтер-авто», ПрАТ «Фірма «Апекс»). 

За результатами заслуховування пояснень керівників було вирішено, що вищевказані підприємства зроблять звірку даних з податковою інспекцією з метою уточнення даних щодо нарахувань середньої заробітної плати працівникам, а на підприємство ПрАТ «Фірма «Апекс» прийде з перевіркою податкова інспекція. 

Також керівникам підприємств, де не укладено колективних договорів, було рекомендовано їх укласти найближчим часом задля належного соціального захисту працівників. Керівникам десяти товариств, які не з’явилися на засідання робочої групи –«Блік», «Будівельна компанія «Київспецбуд», «Сіріус – 95», «Аверсі», «Промметалінвест», «Оптфарм», «АВ Фармація», «Торговий дім «Фрегат», ПП «Мальва – СТ», АТ «Золоті Ворота» будуть надіслані листи з вимогою надати пояснення щодо причин відсутності та підтвердити обов’язкову присутність на наступному засіданні міжвідомчої робочої групи.

Управління соціально-економічних відносин та соціального діалогу