Під час карантину кількість дзвінків суттєво збільшилась. Так, за березень 2020 року загальна чисельність громадян, які зверталися до Контакт-центру склала 47 329 порівняно з 39 299 у попередньому місяці.
Щодня фахівці Контакт-центру консультують понад 2 тисячі громадян.
Найпоширенішими є питання про:
- порядок нарахування та виплати пенсій;
- порядок проведення перерахунку пенсій;
- індексацію пенсій та виплату одноразової грошової допомоги у сумі 1000 грн;
- щомісячні компенсаційні виплати пенсіонерам старше 80 років;
- використання вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду;
- отримання довідок;
- електронну трудову книжку.
Працівники Контакт-центру Фонду надають компетентні відповіді та консультації громадянам, зокрема, щодо можливості вирішення більшості питань в онлайн-режимі через вебпортал електронних послуг portal.pfu.gov.ua
За інформацією сайту Пенсійного Фонду України