вул. Хрещатик, 16, м.Київ, 01001
+380-44-351-21-56

Опитування

Чи підтримуєте Ви Заяву Київської міськпрофради до Кабінету Міністрів України з вимогою відхилити Урядові пропозиції до Бюджетної декларації на 2025-2027 роки щодо запровадження мораторію на підвищення основних державних соціальних стандартів і гарантій т

Газета

01 GAZETA KP gruden 6 stor 2023 page 0001
1391134
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Цього місяця
Всього
891
947
8314
20746
1391134

Час: 2024-11-24 22:50:15
Visitors Counter

 


Під час карантину кількість дзвінків суттєво збільшилась. Так, за березень 2020 року загальна чисельність громадян, які зверталися до Контакт-центру склала 47 329 порівняно з 39 299 у попередньому місяці.
Щодня фахівці Контакт-центру консультують понад 2 тисячі громадян.
Найпоширенішими є питання про:
- порядок нарахування та виплати пенсій;
- порядок проведення перерахунку пенсій;
- індексацію пенсій та виплату одноразової грошової допомоги у сумі 1000 грн;
- щомісячні компенсаційні виплати пенсіонерам старше 80 років;
- використання вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду;
- отримання довідок;
- електронну трудову книжку.

Працівники Контакт-центру Фонду надають компетентні відповіді та консультації громадянам, зокрема, щодо можливості вирішення більшості питань в онлайн-режимі через вебпортал електронних послуг portal.pfu.gov.ua

За інформацією сайту Пенсійного Фонду України