вул. Хрещатик, 16, м.Київ, 01001
+380-44-351-21-56

Опитування

Чи підтримуєте Ви Заяву Київської міськпрофради до Кабінету Міністрів України з вимогою відхилити Урядові пропозиції до Бюджетної декларації на 2025-2027 роки щодо запровадження мораторію на підвищення основних державних соціальних стандартів і гарантій т

Газета

01 GAZETA KP gruden 6 stor 2023 page 0001
1289737
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Цього місяця
Всього
190
429
619
11892
1289737

Час: 2024-07-16 05:59:40
Visitors Counter

 

Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики (НКРЕ), прийнято рішення щодо оптимізації тарифів на електричну енергію для населення з 1 травня 2012 року.

Станом на 01.04.2012 рівень тарифу на електроенергію для населення відшкодовував 25% економічно обгрунтованих витрат на її виробництво, передачу та постачання.

З метою недопущення збитків енергопостачальних компаній від здійснення постачання електричної енергії побутовим споживачам енергокомпаніям надається компенсація втрат (дотація), джерелом фінансування якої є оптова ринкова ціна на електричну енергію (постанова НКРЕ від 26.02.2001 № 184 „Про затвердження Положення про порядок надання ліцензіатам з постачання електричної енергії за регульованим тарифом компенсації втрат від здійснення постачання електроенергії побутовим споживачам”). Сума компенсації втрат від здійснення постачання електроенергії населенню та населеним пунктам протягом січня-квітня 2012 року склала 10,84 млрд. грн. В загальному обсязі дотаційних сертифікатів це становить 90%.

Єдиним дієвим шляхом зменшення обсягів перехресного субсидіювання в електроенергетиці є поетапне приведення тарифів на електричну енергію для населення до економічно обгрунтуваного рівня.

Пунктом 131.1.4. Національного плану дій на 2012 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2013 роки „Заможне суспільство, конкурентноспроможна економіка, ефективна держава” (далі – Національний план), затвердженого Указом Президента України від 12.03.2012 № 187/2012, визначено завдання видати нормативно-правові акти щодо поетапного скорочення перехресного субсидування в електроенергетиці для населення протягом поточного року.

Зважаючи на це, НКРЕ розглядає можливість здійснити заходи з приведення тарифів на електричну енергію для населення до економічно обгрунтованого рівня шляхом підвищення тарифу на електроенергію для населення, яке споживає понад 800 кВт·год на місяць.

Рішення щодо застосування фіксованих тарифів на електроенергію залежно від обсягів її споживання прийнято для додаткового захисту соціально уразливих верств населення, а також з метою стимулювання споживачів до енергозбереження. Такий підхід до встановлення цін на продукцію є сталим та широковідомим у світовій практиці тарифоутворення.

Порядок застосування тарифів не містить обмеження права споживачів отримувати необхідний обсяг електричної енергії та не нав'язує такі умови одержання послуги, які ставлять споживача у нерівне становище порівняно з іншими споживачами – умови оплати спожитої електроенергії є рівними для всіх споживачів, повністю відповідають законодавству у сфері захисту прав споживачів.

Для багатодітних, прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу незалежно від обсягів споживання тариф не змінюється та є найнижчим у відповідній категорії.

Начальник управління

з соціально-економічних

відносин

О.Л.Панова

Одним з найактуальніших питань сьогодення залишається легалізація робочих місць та заробітної плати.

Працівники, що отримують гроші „в конвертах”, є заручниками самих себе, бо отримуючи нелегальну винагороду в результаті домовленостей з роботодавцем, виявляються повністю беззахисними перед роботодавцями. Усна домовленість не фіксується юридично, роботодавець сплачує стільки, скільки вважає за потрібне, і доти, поки вважає за потрібне, а через непоінформованість і низький рівень свідомості дорогою ціною платять за це самі наймані працівники. Адже зарплата „в конверті” без належного оформлення трудових відносин – це відсутність захисту працівників від незаконного звільнення, гарантій на безпечні й здорові умови праці, гарантованого права на відпочинок та трудового стажу, позбавлення оплати тимчасової непрацездатності, включаючи догляд за хворою дитиною, допомоги по вагітності та пологах, виплати допомоги у зв'язку з втратою працездатності у разі нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, виплати допомоги по безробіттю у випадку втрати роботи, одержання гідної пенсії в старості, по інвалідності та інших випадках, передбачених законодавством.

Згідно з чинним законодавством право громадян на соціальний захист у нашій державі гарантується загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням за рахунок єдиного внеску громадянами, підприємствами, установами та організаціями.

Розмір соціальних виплат напряму залежить від суми сплачених внесків, а розмір пенсії за віком ще й від величини страхового стажу.

Для зарахування до страхового стажу в повному обсязі одного місяця розмір внесків має бути не меншим ніж внески, обчислені із мінімальної заробітної плати. Якщо ж сума сплачених страхових внесків менша за мінімальний страховий внесок, страховий стаж зараховується у пропорційно меншому розмірі.

До відома: мінімальний страховий внесок на 2012 рік розраховується виходячи з розміру мінімальної заробітної плати, встановленої Законом України „Про Державний бюджет України на 2012 рік”, і становить:

· з 1 січня 2012 року – 372 грн. 33 коп.;

· з 1 квітня 2012 року – 379 грн. 62 коп.;

· з 1 липня 2012 року – 382 грн. 39 коп.;

· з 1 жовтня 2012 року – 387 грн. 95 коп.;

· з 1 грудня 2012 року – 393 грн. 50 коп.

Якщо з якихось причин роботодавець не сплачує внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за своїх найманих працівників (причиною може бути і виплата заробітної плати „в конвертах” без сплати страхових внесків і нарощування заборгованості як з виплати заробітної плати, так і зі сплати страхових внесків), то періоди, за які не сплачені внески, „випадають” із страхового стажу найманого працівника та не включаються в заробіток для розрахунку розміру пенсії.

С.Конопацька

У травні між Київською міською державною адміністрацією, Федерацією роботодавців м. Києва та Київською міською радою профспілок було підписано тристоронню територіальну угоду на 2012–2013 роки. На документі поставили свої підписи голова КМДА Олександр Попов, голова Ради Федерації роботодавців м. Києва Руслан Демчак і голова Київміськпрофради Валентин Мельник.

Підписання угоди має на меті консолідувати зусилля органів влади, роботодавців і профспілок на виконання першочергових завдань у сфері соціально-економічних і соціально-трудових відносин, забезпечити конституційні права і гарантії для людей праці та членів їхніх родин.

Що гарантує киянам нова угода, які проблеми першочергово вирішуватимуть сторони соцдіалогу? Про це «ПВ» дізнавалися у голови Київміськпрофради Валентина Мельника.

Киевская власть в лице главы КГГА Александра Попова, городские профсоюзы и ассоциация столичных работодателей задекларировали свои намерения о сотрудничестве, сообщает официальный сайт КГГА.

В четверг, 22 марта, глава Киевского городского совета профсоюзов Валентин Мельник присоединился к инициативе первого Президента Украины Леонида Кравчука о создании Гражданского форума Киева (ГФК).

2023 рік
№1 грудень

2021 рік
№1 , травень
№2, грудень

2020 рік
грудень

2019 рік
№3, грудень
№3, грудень (вкладка)
№2, травень
№1, березень

2018 рік
№6, грудень

2017 рік
№4, грудень
№3, серпень
№2, травень
№1, квітень

2016 рік
№6, жовтень
№5, вересень
№4, травень
№3, квітень
№2, березень
№1, лютий

2015 рік
№1, січень
№2, лютий
№3, березень
№4, квітень
№5-6, травень-червень
№7-8, липень-серпень
№9, вересень
№10-11, жовтень-листопад

№12, грудень

2014 рік
№1, січень
№5, вересень
№6, жовтень
№7-8, листопад-грудень

2013 рік
№1, січень
№2, лютий
№3, березень
№4, квітень
№5-6, травень-червень
№7-8, липень-серпень
№9, вересень
№10, жовтень
№11-12, листопад-грудень

2012 рік
№1, січень
№2, лютий
№3, березень
№4, квітень
№5, травень
№6, червень
№7, серпень
№8, вересень
№9, жовтень
№10-11, листопад

2011 рік
№1, травень
№2, червень
№3, липень
№4, серпень
№5, вересень
№6, жовтень
№7, листопад
№8, грудень

2022
грудень 2022

Киевские домохозяйки изъявили желание зарегистрировать профсоюз для женщин, занимающихся домашним хозяйством.

Мужчины, основная деятельность которых - работа по дому и воспитание детей, также могут быть ее членами. Регистрация намечена на июнь этого года.